Rocktorget

Det va i fredags det hände alltså xD Det började kl 18.00 egentligen...jag va där typ i en halvtimme eller nåt xD Va nåt lokalband typ. Haha, ganska roliga^^ Och så ville dom att vi skulle komma fram, typ no reaction xD Stackarna xD Men då va det typ inga där.
Sen när dom sjungit cyklade jag hem.. Dom va inte dåliga egentligen...men inget man kände igen liksom xP Vet inte om det va nåt mer lokalt efter dom..

Sen åkte jag tillbaka typ vid 20.00... Då började dom göra iordning för Timo ;D Fast det visste jag ju inte då. Sen kom han till slut. Han va också ganska rolig x)
- Vilken pyttoresk liten stad vi har kommit till!
Eller hur liksom xD Var va han hela kvällen? ;S Eller..
- Det finns många snygga tjejer här i Finspång, jag har fått lägga ögonen på er hela kvällen.
Hm, vad ska man säga om det? xP Men jaoo.. Fattar faktiskt inte riktigt vad som är så bra med honom ;S

Sen så gick folk hit och dit, och runtrunt. Så började dom göra iordning för Melody Club. Trodde inte det skulle va så mycket vänta och grejjer xP Men det gick ändå.. Dom kom typ 22.30 eller nåt. Värsta sent, hade varit bättre om dom va innan Timo xD (a) Men iaf, vilket drag! :O Dom körde på rejält alltså. Han som sjunger blev ju helt svettig efter första låten xD Dom sjöng många bra låtar.. Många som man inte kände igen, men många som man kände igen också xD Favoriterna är ju Take me away, Baby (stand up) och Fever fever ;P Trodde jag hade tröttnat på Destiny calling, men iih vad man sjöng med och allt vad det va när den kom ändå^^
Fast allt hade blivit mycket bättre om inte alla gick omkring så himlans mycket! Alltså det va ju ingen ordning. Och när dom kommer och går precis framför och runt en så tappar man ju fokus helt! xP Fast det blev bättre senare^^
Sen slutade allt typ 23.50 eller nåt sånt. Och jag cyklade hem i mörkret. Blev typ skitdåliga bilder xD


image52image53 image54image55

Kommentarer
Postat av: Emma

Förlåt att ajg är lite seg på att svara (a)
Jo du lägger in en bild sedan markerar du bilden och trycker på justerings saken där uppe där man kan jsutera om texten ska löpa åt vänster höger eller centralt. Antigen trycker du på höger eller vänster beroende på var du vill ha bilden. Har du skrivit text kommer den ijämte, har du inte skrivit text går det att skriva ijämte :) Hoppas du förstår min mcyekt dåliga förklaring :P

2007-06-11 @ 23:34:00
URL: http://hysterisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0