Ola i Nkpg

Oj, det har hunnit hända mycket på några dagar nu.. Inte alltid jag är i Nkpg så mycket på en enda vecka xD Men det är ju så treeevligt där så (;

Först vaknade jag iaf, hann äta frukost och klä på mig snabbt, sen åkte jag och pappa.. Så vi skulle va där halv 12 för att hämta upp Kristoffer, men vi kom lite senare xD typ. Sen gick jag mot Hörsalsparken.. Träffade lite flicks på vägen dit.. Vibbe och hennes kompis, Rebbo och Chrissy med andra ord xD Så vi gick för att möta Jessan och så.. Gömde oss under träd, (skugga) och typ aaa.. xD Tittade på gamla pensionärer som sov^^ Stackarna xD Tiden gick iaf, och sen plötsligt stog vi framför scenen i Hörsalsparken 8)

Och så spelade dom och grejjade där.. Och en jättesöt liten kille som sjöng xD haha =D Sen när dom va klara fick man vänta massa på att allsången skulle börja :P Så kom Lotta Engberg och sjöng och pratade lite.. Allsång dårå...haha det är faktiskt skitkul xD En kväll i juni och lite sånt.. xD Sen kom Emilia och sjöng Var minut och Big big world. Iiih, det blev allsång redan på Big big world^^ Den är ju klassiker xD Sen sjöng vi alla typ...Det börjar verka kärlek banne mig. HAHA, och dom tog upp en som dom tyckte va lik han som sjunger den på riktigt xD Så rolig xD Han dansade ;S HAAHHA x'D

Sen kom det vi alla hade väntat på! OLA! xD Alla längst fram va ju desperata Olafans (a) xD Nej men vadå! xD Han sjöng Natalie (såklart!) och allsången som antagligen Lotta valt...JAG VILL VARA DIN MARGARETA xD Haha, den är rolig^^ Och han va rolig när han sjöng den xD Så klockren, den där Ola ;P Och sen bah "Jag vill vara din, ska du veta. Bara vara din OLA SVENSSON" xD Hhe yeeah 8) Det hände en massa roliga grejjer, men nu minns jag typ ingenting ;S
Sen följde en jäääättelååång signeringskö, men till slut kom man fram, la fram singeln (Ola vet inte vad jag heter, men han kan stava RÄTT den här gången iaf^^) och fick en kram =D Med båda armarna xD Yeeeey! Sen skulle jag ta kort med honom, men alla försvann xD Sen när man stog och väntade på att kön skulle ta slut, så försvann han bara ;S x@ Men det va kul ändå!

Jaa, sen va jag tvungen att åka hem...men väl vid stationen så gick ändå ingen buss förrän om en timme -.- Och jag hade värsta ont i tårna...får jag aldrig annars :S men iaf.. sen åkte jag hem xD Va hemma vid 6...åt lite och så...sen åt vi bulle, kaka och tårta ;D (a)


Bilder kommer förhoppningsvis (a)


Haaaode brao! ...i sommarvärmen :P :)

Kommentarer
Postat av: Sara

ja vill ha bildeeeeer :D

2007-06-06 @ 22:45:44
URL: http://sariiiis.blogg.se
Postat av: Anonym

hahah, eh 8-) jaja, jag lyder alltid dina tips!! xD typ iaf,, dom du gett liksom.. *vill fortfarande ha bilder* :D

2007-06-07 @ 11:03:16
Postat av: Anonym

Men atttans, det var jag som skrev SARA. palla o skriva namn däruppe x).

2007-06-07 @ 11:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0