Min torsdag än så länge.. :P

Usch va TRÖTT jag är :O Borde egentligen inte va det eftersom det knappt hänt nåt idag.. :P Men jag hade satt klockan på halv 9, för då skulle Ola va på rix 8) Så tänkte jag att jag skulle somna om sen...men som om jag gjorde det då xD Va för uppspelt -.- Haha xD Men Ola va lika klockren som vanligt..^^ Stackarn måste gå till doktorn! Fattar inte hur han kan gått på näsdroppar i ETT ÅR ;O Att man bara är så snuvig liksom xP Haha xD Men får la hoppas att det går bra för honom också (a)

Sen när kl va 10 kunde jag äntligen somna lite...men vaknade ändå halv 11 igen xD Eller typ 20 över 10. Så dushade jag, åt frukost och lite sånt..
Sen cyklade jag till Vibjörnsparken och träffade klassen.. Hihi, så mysigt där ju^^ Men kändes helkonstigt...det har alltid kännts som att det är mycket längre dit...gick skitfort nu ju xD Yeah! Där satt vi iaf en timma, sen cyklade jag hem igen xD Ätit färskpotatis och kött nu^^ Och en liten tårtbit xD Är sugen på Shio :O Men tror inte det finns på Östermalmshallen "/ Men ska nog dra och kolla det nu.. Va värsta länge sen jag drack det ju :O


http://rixfm.com/images/galleries/rmz-070607/images_big/dscf9465.jpg


Hoppas ni har det bra i värmen^^

Kommentarer
Postat av: Sara

Men liksom, jag var i skolan då xD så det var jobbig, as jobbiga datorer oxå -.- haha, kul o klaga. o på lördag kanske jag kmr med ola bilder :D wiie wiie. jag missa han i morse för jag GICK I SKOLAN SOM VISSA ANDRA INTE GJORD -.-' haha. nejdå (a) men va het bild :) haha, olaola, i morgon..jag dööör så kul ;) eller jaaa. hejhej. tack eller nått, dom luckorna är snygga xD det är så ^^ eller ja. xD

2007-06-07 @ 20:42:25
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0