Midsommar

Ja, vid det här laget har jag typ blandat ihop allt och kommer typ ihåg hälften av allt xD Men det har varit trevligt iaf^^

I fredags, midsommarafton, åkte vi iaf iväg :P Och Taylors va där redan. Haha xD Sen på kvällen fick dom för sig att vi skulle spela Cluedo. Men det va ingen som orkade. Och bah vi kör det imorgon istället. Men det blev aldrig så xD Men vi hann med Geni istället, yeah! (a) Men det gick bajs för mig, fick värsta skitsvåra frågorna -.-

Sen på lördagen så...eeh...så åkte vi till Vadstena =D Åt glass ;D Kulglass t.o.m...ville ha marsipanchokladglassen, men den va slut -.- Då blev jag sur xP Men men...åt jordgubbar när vi kom hem =D Vilken dag det nu va.. Tror vi åt det flera dagar så...spelar ingen roll xD
Och dom andra har rensat ogräs i gruset...kul.

Och i söndags så va det väl inte mycket stohej, åkte hem kl 19.00...inte alltför sent som vi brukar (a)
Hela helgen har Molle gått runt och däää, och bilääää. Så nu är vi fulla med massa Molleröster allihopa xD Haha, seriöst, jag är nästan övertygad om att han blev förväxlad med nån fransk grej :O Ni skulle höra!

Jaja, möjligtvis kikar det fram lite bilder...kanske...blev inte så många, batterierna bah nu är vi slut -.- FÖRSTA DAGEN :O Men nu ska jag iaf titta på Allsång på Skansen 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0