Marknadsafton i Nkpg

Haha, det är ju typ sant.. "det är här (i nkpg) det händer" ;O Hur som helst, det va keul^^ Men först kom jag inte riktigt iväg xP Dumma bussar x@ Men tredje gången gilt ni vet...så till slut va jag på väg ;P Så kom jag fram, regnade lite smått ;S Klockan va typ 4...och jag gick i galleriorna och så.. Köpte ESC 2003 xD Seriöst, det året hade dom jättemånga bra och roliga låtar xD Typ han från Österrike, han va reulig^^

Hur som helst, sjukt mycket folk överallt!! ;O Men jag kom framåt iaf^^ Sen 18.15 va det Månsan på Hörsalstorget ;P Och han sjöng...ja va va det han sjöng? ;S Work of art och Cara mia...men känns som att det va nån mer. Jo Stand by såklart, fy mig att glömma bort ;S Iaf, fullt med fjortisar där, men jag överlevde xD PUH säger jag bara. Så blev det värsta låååånga kön ;O Men när jag kom fram så...ööh...gick det jättefort. Så signerade han min skiva, och jag tog kort, iiih han kollade RAKT IN i kameran med värsta smajlet xD Sen fick jag en kram också^^ Hehe, först frågade han vad jag hette förstås, sen undrade om det va f eller ph, och sen om det va ett e eller inte. Värsta ingående^^ Men det är ju brao. Sen när Sonja Aldén började stog man fortfarande i kön, så hann inte med henne, plus att det va så mycket folk överallt där så det gick liksom inge bra. Så köpte godis istället xP Sen gick jag runt ytterligare i alla affärer...hittade inget. Bara en massa parfymer som jag provade xD Iiih, vill ha! =D
När jag kom ut igen regnade det massa! Fick först inte ut mitt paraply...helt könstig är det. Men till slut vecklade det ut sig helt. Och jag stog och kollade på Crazy frog xD Yeah! Världskändis som dom sa xD Sen va det Markoolio ;D Han är rolig^^ xD Han sjöng typ Värsta schlagern, med nån som inte är Bentzing ;S Och Ingen sommar utan reggae och Mera mål xD Hha, vi höll ju på och bah en gång till, så han va tvungen att köra den sistnämnda också xD Men det va kul, värsta sommarkänslorna ju xP Och nu hade det slutat regna också (: Sen när han hade sjungit färdigt va jag tvungen att gå direkt ;S Hehe, jag kom fram precis när bussen kom...vadå tajming?^^ Så åkte jag hem^^

Och så måste jag säga att han signeringsgubben va reulig också. Det va alltså en annan än den gråa och dumma som är jämt annars xP Honom tycker vi inte om xP Och när vi stog där och väntade så snackade han massa om den som skulle komma, och bah visste ni att han heter blablabla.. Man bah eeh jaa xD Som om det va nåt exklusivt xP



Hur som helst, nu måste jag gå och kolla på Talang 2007 (; Bajbaj!

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Var du du vägen sen? Såg dig aldrig.. Hoppas att du hade roligt bara, det hade jag :) Även om vädret kunde varit bättre... Antar att du ska kolla på Ola på nationaldagen?

2007-06-01 @ 22:08:16
Postat av: Semlan

Haha jag vet, det är lite jobbigt.. XD
Haha ååh, det känns bra att ha dina tre tummar i ryggen... :P

2007-06-02 @ 12:54:14
Postat av: Semlan

Hmm, brukar du få upp sådana "vi tror att det här kan vara spam" grejer varje gång du skickar kommentarer? Det är skitstörande ju! xD
I alla fall, bra att du utökar ditt ordförråd.. xD
Haha jo, det kan man väl i och för sig göra kanske... Bra tänkt där.. :P
Ja jag veet, det är tur att man är en Einstein alltså, annars hade jag aldrig kommit på det.. xD

2007-06-02 @ 12:56:22
Postat av: Semlan

Ja, jag vet.. Men när det gäller sådant är det orättvist att inte hela Sverige kan kolla.. Det roliga är ju att hockey-Vm alltid slår fotbollen, tänk då om det hade sänts på typ SVT, ojojoj, då hade vi kunnat snacka om tittarsiffror.. moahaha.. xD Nej precis, det gör man inte...
Ja precis, hon "döpte" mig til ldet och jag fick patenten.. xD Rättvist och bra.. xD

2007-06-02 @ 12:58:45
Postat av: Annika

Vaddå massa fjortisar? hahaaha! ;)

2007-06-05 @ 21:04:25
URL: http://annikae.blogg.se
Postat av: Semlan

Haha jaa, vi blir nästan helt utmattade så jobbigt det är. .xD
Åååh jasså? Men sätt ingen med det NU då..xD

2007-06-06 @ 22:57:24
Postat av: Semlan

Jaa, men sådant får jag med.. Det är så grymt jobbigt och onödigt med kan tyckas...
Haha jaa, absolut!! ^^
Varsågod.. :P Haha jaa iofs, men ska man vara under sängen måste man dammsuga, annars blir man jättedammig och.. jag är inge bra på att dammsuga.. xD
Ja jo, det är det.. Men det går bra, det är på G här.. xD :P

2007-06-06 @ 23:00:12
Postat av: Semlan

Nej jag vet, det är inte det och det är sjukt orättvist.. xD Haha jaa eller hur? xD
Haha jaa, det är faktiskt så.. Haha årets tv-händelse vet jag inte om det är, jag vet bara att det är mer populärt än fotbollen iaf, som tar upp all tid från övrig sport... Dålig stil tycker jag..
Haha mm, jo, absolut.. självklart.. xD

2007-06-06 @ 23:02:50
Postat av: Semlan

Haha nej, det har jag också glömt bort faktiskt xD
Ahh, det känns, vad gött! xD

2007-06-09 @ 21:24:25
Postat av: Semlan

Jag VET! DEt är jättestörnade ju! :S
Hahaha jag ska aldrig att jag INTE kan, jag sa bara att jag inte var bra på det.. xD Men alltså, dammsuga är jobbigt och jag kommer aldrig åt under sängen heller.. hahha.. xD
Hahah jaa, det förstår jag.. Jag jobbar för fullt här för att få färdigt den. .xD

2007-06-09 @ 21:27:03
Postat av: Semlan

Jaa tänka sig, fotboll är inte Sveriges mest populära sport... Synd bara att inte media fattar det... Ja, men det finns ju massa ROLIGA sporter, massa POPULÄRA sporter, som aldrig får någon uppmärksamhet i media bara för att fotbollen får allting.. Jag stör mig något enormt på det. Formel 1 exempelvis, det är en av världens mest populära sporter, men hur många halvtimmes reportage får den sporten då? Bara för att ta ett exemepel liksom...
Hahaha jaa, men det är ju det viktiga.. hahaha. XD

2007-06-09 @ 21:30:20
Postat av: Semlan

Haha ja, litegranna, det börjar kännas lite som att vi kanske borde skippa den här kommentaren.. xD

2007-06-11 @ 20:41:32
Postat av: Semlan

Haha jaa precis.. xD
Hahahaha jaa, men det är väldigt sällan, städning för mig innebär att plocka upp allt från golvet, allt utöver det tar jag bara när jag är allvarligt sjuk.. haha.-.xD Ja, det med... Ja, bland annat därlfr jag aldigt dammsuger. xD
Ja, jag vet.. xD

2007-06-11 @ 20:43:48
Postat av: Semlan

Joo, Formel 1 är ju skitkul ju! Fast iofs, det är lite mindre intressant nu när Ferrari inte är överlägsna längre och Schumacher har slutat.. Men ändå... :P Ja, störande om inte annat iaf.. Hahah jaa, det skall jag allt se till att göra.. xD
Hahah, ja precis... xD

2007-06-11 @ 20:46:02
Postat av: Semlan

Haha okej, jag är tyst. xD Haha okej, då är vi varandras motsatser då, för städar jag, då plockar jag upp grejer.. Dammsuga pallar jag inte. .xD
Haha jaa precis, inte för att jag brukar dammsuga på vintern heller, men OM man nu får för sig det, då är det bättre på vintern.. xD

2007-06-18 @ 20:45:00
Postat av: Semlan

Okej, då är vi varandras motsatser på den punkten med, för jag älskar sport, fast jag brukar inte sitta och glo så mycket på det, om det inte är hockey eller snowboard då, annars kollar jag bara på sportnyheterna på TV..xD Joo, det är ju då det är roligt! Om man håller på den som är överlägsen då vill säga, då är det ju jättekul! xD
Tummen upp?! Vad hände med min vev då? :S xD

2007-06-18 @ 20:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0