Lite dittan och dattan

Nu är det redan eftermiddag ;O Har varit på biblioteket och lånat böcker xD Så nu har jag nåt att sysselsätta mig med (a) Om ni vet nån bra bok får ni gärna tipsa mig (a) ;D
Och OMG vad det blåste när jag åkte då :O Det verkar hålla i sig hela dagen också -.- Uscha! Blåst är nästan värsta vädret xP

Och mamma tycker att jag ska leta upp ett kort att göra tack-kort av...så får väl börja leta. Det lär väl ta en stund...men har man beslutsångest så har man xD Ojoj! Men ganska kul också..

Sen såg jag också att Ola kommer på rix i både Nkpg och Lkpg =D Hehe (a) Hoppas jag kan åka på båda, mohaha (a)


Nä, nu ska jag sluta här, och börja leta kort (a)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi va skoj då :) ska du se ola i örebor i sommar på rix? jag ska väl mest jobba i sommar o grejs sen ska jag utomlands i slutet av sommaren, fun fun :) men ska även se ola två ggr tror jag & Måns :D wiiie, det ser jag framemot :-D

2007-06-14 @ 20:54:03
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0