Helgen

Och bara för att det varit en sån härlig helg så tänker jag berätta om den för er^^ Congratulations liksom! xD


Okej, i fredags hände inte så särskilt mycket...hade bara mösspåtagning då.. Kl 13.00 tror jag det va...så gick och åt mat innan ;D Haha, ganska läskigt att man går tidigare...frivilligt ;O Men iaf...va potatisbullar, yummie! xD Sen så hejåhå hade vi plötsligt mössor på oss, och vi tränade studentsången ;D OMG! Vi kommer ju inte kunna den till på lördag xD Får tränatränaträna helt enkelt :P
Sen va man la hemma...minns inte så mycket xD Jag bakade tror jag...chokladcookies =9 Men inte till studenten som jag trodde först...utan till Krilles födelsedag.. Skönt, dom är så goda så man kan ju inte låta dom va ända till lördag jöööh xD Jao...det va la fredagen..

I Lördags så...öhm...jaa, jag sov ut iaf^^ Och så åt vi färskpotatis och korv! Iiih seriöst! Färskpotatis ägen allt!! =D =9 Och så va det ju så VARMT så det stog härliga till, så tog på mig min svarta kjol :P Sen smakade vi mina chokladcookies förstås =D Eller det kanske va i fredags? ...hmm...börjar jag bli senil? ;S Hur som helst..xP Sen blev vi ännu varmare, så tog på mig bikiniöverdelen och hjälpte Anna att jämna ut hennes solbränna xD Yeah! Eller inte xD Vi körde badminton.. Jag missade typ hela tiden...OCH NU HAR JAG TRÄNINGSVÄRK!! :O Är det här ett skämt eller? xD Men men.. så går det när man missar bollen så man måste plocka upp den hela tiden xD

Och idag fortsatte det som igår...aningens varmare bara tror jag :P Fast den här gången blev det inte korv, utan (ännu bättre) grillat!! Flintastek =9 Hehhe x'D Och glass från Lidl...men INTE hembärt i en Lidl-kasse (a) Iaf...vad jag babblar :O Sen fortsatte vi med badminton...och boccia...och...ehum nä, det va nog bara det xD


Sen så har jag ju tagit kort på vår fiiina trädgård också^^ Helt sjukt va fort alla blommor kommer upp :O Dom på träden alltså.. Kommer inte va nåt kvar nästa vecka jöh xD Men men.. Sen blev det en hel del på mig också *host* xD Jag såg ju sååååå cooool ut i Annas solglasögon alltsåååååå! Men...ööh...aa :P Det va det för mig idag xD



>>Hade gött! Glad sommar! Take care!<<

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jaha! Va kul
:D

2007-06-04 @ 00:07:45
URL: http://victoriiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0