Har hjärnsläpp på rubriker ;S

Nä, nu är jag trött!! Det har typ inte hänt nånting sedan jag skrev sist! xS Ingen Shio, och inget vettigt! xD Jag har bara mest gått runt och varit blöt :P Men man ska inte klaga när värmen äntligen har kommit juu! xD Appropå värme så måste jag ta ur täcket ur mitt påslakan nu! :O Inte en natt till alltså! xD Hehe, och förresten har jag t.o.m samma lakan som Ola^^ (a) HAAHA, hurm, okej, inte samma xD Men likadana (a) Fast det hade varit ganska mysigt om det hade varit samma (a) :$ hahaha xD


          
Typ sånna lakan...eller der ÄR sånna lakan xD Fast utan Ola i^^ (a)


Okej, jag har typ tråkigt här, så lägger in en till bild...på OLA xD som jag såg nyss.. Alltså jag såg bilden nyss ;P Haha, ursäkta för alla bilder xD Ni behöver inte bry er om det här inlägget om ni inte vill xP Eller...ni behöver inte bry er om nåt inlägg xD Hum, aa, jag svamlar, sorry (a)


          
Vilken sommarfeeling va!?^^ Åååh jordgubbar liksom =9


Näpp, nu blir inte det här inlägget längre^^
Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0