Gwen Stefani

Så har man kommit hem från landet. Har inte hunnit skriva nåt förrän nu.. Men innan jag skriver nåt annat måste jag bara skriva om Idol i tisdags xD Haha, är man beroende så är man :P

Det va typ ett jättebra och roligt program och tema =D Och Gwen Stefani va såklart deras mentor som dom kallar det :P Men fattar inte riktigt, för dom sjöng inte bara hennes låtar, utan typ Donna Summer och sånt också :S Och Gwen kan väl inte ha skrivit hennes låtar heller xS Iaf..

Haley sjöng True colors, jurysarna tyckte hon hade gjort för mycket arr, men jag tyckte hennes version va skitbra jöh! :O Så bra låt också!!
Jordin sjöng Hey Baby, också jättebra! Och det tyckte dom andra med^^ Och den är ju också jättebra låt! Det blev lite skrikit och falskt ibland, men det va bra ändååå faktiskt (a)
Chris Richardson sjöng Don't speak och iiih, jättebra xD Och så Phil, va också jättebra med Every breath you take. Haha, alla hade värsta arren ju, men den här va inte så jättemycket, mer i slutet liksom..:P
Sen sjöng la Blake och Gina jättebra också tror jag...men minns inte ;S Letar efter dom låtarna, men hittar inte xS
Okej, nu hittade jag dom xD Dom va bra, som vanligt! Iiih, Gina va helt grym! =D Hon sjöng I'll stand by you. Värsta fina och känsliga. Hon sjunger ju inte så många ballader...alltid spännande med lite omväxling (:

Sen åkte Chris Sligh ut "/ Han är ju faktiskt ganska cool...och rolig xD Men nån måste ju åka ut.. :P


Yeey, får berätta nåt om midsommar sen också xD Men nu ska jag gå och glo på tv:n :P


Hade gött! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0