Go'morrn!

http://www.opry.com/Media/Images/Members/RebaMcEntire1.jpgHehe, vaknade faktiskt 10.20 idag ;O Det är värt en applåd, kanske en vev också^^ xDhttp://blog21.fc2.com/f/filmstudies/file/mumin.jpg Hurm, aja...fast igår vaknade jag 10...men ändå xP

Kl 11 ska jag ner och se Reba, sen
Mumin
, och sen Mjölktandsmössen xD
Yeah! 8) Skratta inte! Det är faktiskt
spännande...och kul xD Plus att
Boston Public börjar idag också...efter
That '70s show
. Tur att det inte är lika
varmt som härom dan iaf ;O
Men nån sommarlovsmorgon hinner jag
aldrig med.. Seriöst, för bara några år
sen så vaknade jag lagom till det liksom..
Hur kan sånt ändras på ett år? ;S Det
kanske beror på att det va bättre då :P

Jaja, nu ska jag sätta på mig lite kläder tror jag!

Hur börjar ni er morgon?

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Som vanligt... stressa för att hinna till skolan, znaaark... Men imorrn slutar man iaf :)

2007-06-14 @ 15:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0