En typ lista

Klädsel:
Vad har du på dig idag:
eeh kläder :P Nä, men typ jeans och en blå gammal t-shirt ;D
Vad använder du just nu för skor: Ett par blå, puma..
Favoritfärg på kläder: mörka.. typ.. grönt och brunt ;D

Senaste person som..
Sov i din säng: Tja...jag och mina gosedjur xD
Du pratade med: Hm, vem va det... det måste ha varit.. Det va nån lärare iaf, jag lämnade tillbaks lite böcker i lärarrummet, och jag hittade inte rätt fack xD
Du delade en drink med: Eeh...typ ingen?
Du gick på bio med: Ojoj, det va så länge sen, minns inte xD
Du gick på stan med: Gick på stan själv i torsdags :P
Skällde på dig: Eeh, det minns jag inte heller xP

Senaste
Låt du hörde: Ja säg det, nån låt på p3 som jag aldrig hört förr.
Film du såg: Men jag minns faktiskt inte xP
Mat du åt: Öhm...om inte kvällsmat räknas så färskpotatis och flintastek ;D
Kram: Ehum...va säkert pappa^^
Puss: Sånt håller jag inte på med :O
Fest: Fest? Det vet jag inte :P
Känslan: Typ seg?
Ilska: Njae, det tror jag väl inte..
Resa: Resa? På väg till skolan?
Glädje: Igår när jag fick veta att jag får åka till Norrköping och se OLA xD
Dröm: Jag drömde säkert inattas :P
Boken du läste: Ehum.. Molly Moons fantastiska bok om hypnos xD
Personen du träffade: Det är väl samma som svaret på vem jag senast pratade med xD
Personen du pratade i telefon med: Det va väl Anneli...vi pratade jobb xD
Personen du fick sms av: Tror du jag vet det? eftertraktad är jag inte
Gången du åt en 7-eleven korv: Haha what!? xS
Gången du var utomhus: På väg till skolan kanske? ;S
Gången du sov: Eeh...inattas?
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår :P

Hårfärg: Blond.. typ mellanblond? Jag vet faktiskt inte vad man kallar det xD
Ögonfärg: Blåa!
Längd: 169...exakt! Cm alltså
Studerar: Ja, det gör jag :P Eller egentligen är ju allt slut nu så.. :P
Favoritklädesplagg: Tss..xP Sommarkläder kanske :P
Har alltid med mig i väskan: Beror la på vart man ska.. Men mobil, mp3, kamera.. tuggummi xD pengar
Dricker jag läsk dricker jag: Dricker ju typ aldrig läsk!!
Tatueringar, piercings: Eeh, skulle inte tro så
På datorns skrivbord har jag en bild av: Va, brukar man ha sånt? ;S
Imorgon kommer jag: Hm, svår fråga :O
I sommar kommer jag klä mig i: Lidl-kassar =D Eller inte :P
Jag är född: Ja, jag är född :P 22 januari 1989 t.o.m
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Men jag vill ju ha MIN klädstil ;O
Min all time favourit parfym är: Tror du man har favoritparfym? xP
Nu ska jag: Vadå? Jag måste ju skriva klart först! Sen ska jag äta den eminenta skollunchen ;D
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Hm, alltid? ;S
Senaste blogg jag upptäckt: Hehe, en gammal "klasskompis" xD
Höger eller vänsterhänt: Höger yo!
Favoritgodis: Iiih choklad!! Marabou, KitKat.. =9
Nåt jag absolut inte äter: Haha, den listan kan göras lååååång, tro mig :P
Kläder just nu: Ehum...man hinner väl inte byta om sen man skrev det sist? xD
Musik just nu: Ingen.. Det här är ett BIBLIOTEK xD
Va sa du senast: Ja, säg det.. Jag pratar ju med mig själv hela tiden xP
Sommarplaner: Jobb, rix fm, Skeune...ööh.. Skänninge marken =D
Fisk eller badkruka: Lite olika va.. :P Mest fisk ;D
Hur många kuddar: Beror på om du vill att jag bara ska säga ett tal, eller om jag ska berätta hur många jag har i sängen eller nåt :O
Tror du på mirakel: Tjo vars..
Bio eller promenad: Men vad är det här? xD
Favoritväder: Fint väder!!^^
Det här är jag bra på: Jadu...tell me. Ganska bra på att prata med mig själv iofs :P
Morgon eller nattmänniska: Inte är jag morgonmänniska iaf! xD
Spara eller slösa: Spara för det mesta xD
Vad är viktigast för dig: Jao, familj och vänner och sånt
Hur är din drömkille: Hehe, nu ska vi se.. Nä, men han är väl snäll, omtänksam, har samma roliga humor som mig xD Ehum.. aa..
Finns det liv på andra planeter: Man vet aldrig.. ;O Vänta lite...ska bara prata med den gröna slemmiga figuren med tre ögon och långa antenner som knackar på min rygg :P I'll be back!
Är du kittlig: Hehe.. ! xP
Snarkar du: Nono!!
Stjärntecken: Typ vattuman ;D
rädd för insekter : Huh *ryser* prata inte om det!
äckligaste djuren : Spindlar. Och annat med långa, smala, äckliga ben xP
Chips, morötter eller godis: Godis! ;D Annars är det inte fel med minimorötter^^ Yeah ;D
Pizza eller hamburgare: Ööh...beror på xP
Skriver du dagbok: Nu skriver jag blogg jööööh! Men ibland får jag ryck och skriver "riktig" dagbok ;P
Stökigt eller välstädat: Man föredrar ju städat, men det är inte ofta det är det xD
Gungar du på stolen: Nejnej! xD Inte nu iaf :P
Skulle du kunna hoppa Bungyjump: Skulle kunna ja...men jag har inte planerat det inom dom närmsta året...dessutom är det inte bra för ryggen :O *låter som mamma* Men fallskärm hade ju varit nåt 8)
Vilken hand håller du gaffeln i: Haha, skriver du med gaffeln? ;S Men...ööh...musen håller jag i höger iaf xD
Hur många syskon har du: Alldeles för många.. 3 alltså.. Men jag överlever :P (dom bor ju inte hemma) haha xD

Kommentarer
Postat av: vibbe

yeeeess, SJÄLVKLART SKA JAG DET !! :D :D hahahaha åååh, så bra ;o (a) hahaha :D

2007-06-04 @ 18:51:49
URL: http://vibbe.blogg.se
Postat av: Sara

hahhaa, jag äger på att förklara ;D ;D eller inte, men visst jo det är väldigt segt, men hej du är medlem på blogg.se xD haha, nejdå.. men ehhh, det vet jag fakiskt inte :O men jag vill veta, vet du x) yeeey, bästa frågan idag. x)

2007-06-04 @ 20:07:18
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Victoria

haha ja precis! nu smäller det ^^

2007-06-04 @ 20:39:17
URL: http://victoriiaaa.blogg.se/?c=1177889686

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0