Det värsta med sommaren...

...måste väl ändå va småkrypen!! Och getingar, humlor, FLUGOR, och jag vet inte allt ;S Myggor är egentligen också ganska värriga...men det känns som att det är värre med krypen xP Jag har konstigt nog inte stött på så många myggor än ;S Har ni? Konstigt eftersom det är så varmt menar jag, annars fick jag ju massa i mars liksom! :O Men igår märkte jag att jag fått flera stycken -.- xD

Men det hör ju till...eller hur?
Vad tycker ni är det värsta med sommaren?


Bilden ?http://fotolasse.se/alatorp/Lagarn/Flugor2.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.
Haha, när jag sökte på "kryp" kom det upp så ÄCKLIGA bilder,
så kunde bara inte kopiera dom, huh! Så det får duga med flugor xD



Men nu stänger snart biblioteket..-.- Vad ska jag göra ända till 1 nu då? ;S Iaf..


Hade så braaa!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, ja men går du ensam på darin konserter? jag tkr inte det är så farligt, visst det är askul o träffa folk men har man en stor förebild o får värsta chansen o träffa han själv ska man väl ta den chansen oxå eller? (: mjaaa, den ola bilden är så fiiiin & jordgubbar ^^ jag håller med insekterna borde sova på sommaren xD lätt !! ehm..jag har glömt, skullle jag hälsa till ola från dig? ;s jaja, gör det iaf xD mohahaha. ha en bra dag, de ska jag ha ;) hejhej.

2007-06-08 @ 13:42:34
URL: http://sariiiis.blogg.se
Postat av: Semlan

Hahaha det värsta med sommaren är ju lätt VÄRMEN! Det är ju så sjukt varmt, man kan ju knappt andas ju! Nääe, sommarn suger, det är ju somk att vandra runt i en bastu 24/7 xD

2007-06-09 @ 21:21:17
Postat av: Sara

HAHA, okej ^^ xD men jag ba tog kort på ola när jag stod i kön så, haha. idag fick jag syn på ett av kortet då är mormor med i bakrunden, såå coolt jue ;) ja det var övergrymt, fast jag inte hade nån kompis med mig. har du läst det där med va han tyckte om min tröja? ojoj, han är så pinsam -.- haha, men endå så söööt. o jag är helt till mig xD herregud. fjortis varning xD jaaa, men du BILDEEER. det vill jag ha. (a)(a) väntar väl på dom ett tag till då ^^

2007-06-09 @ 22:15:15
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Semlan

Du, det är föööör varmt! Haha jaa, det får la man hoppas, för jag komme rinte överleva sommaren om det ska vara såhär hela tiden.. :S xD
Haha, men jag är överkänslig mot värme också, så när normala människor tycker det är vamrt, tycker jag det är 50ggr varmare.. xD Haha ja, mamma påstår att man kan vara det.. xD Men jag tror att det är nåt pollen som säkerligen ligger och guppar i vattnet som är problemet.. :S Haha, men vattenspridare är ju inte lika rooligt ju.. xD
Ja uscha, se, ännu en dålig grej med sommaren.. xD Allergi...

2007-06-11 @ 20:39:47
Postat av: Semlan

Värmen har ju gått ned nu också, här i alla fall.. Är runt 20 grader på dagarna nu, precis som det skall vara.. :P Haha nja, varm och varm, den är ju inte kall i alla fall.. xD Hösten är precis jättelagom, som det ska vara. Fast den kan vara kall ibland med, men det gör inget.. ^^ Hellre det än att det är varmt.. xD
Mm, det gör ju det.. Haha nja, det är inte riktigt min grej faktiskt.. :P Nej, precis och jg är som en fisk i vattnet så jag badar nog hellre.. xD
Ja, jo, men för mig är det ju på sommaren eftersom att jag inte är allergisk mot något annat än sjövatten.. xD

2007-06-18 @ 20:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0