Bilder från nationaldagsfirandet

Sådär ja, då kommer dom äntligen.. Dom har varit efterfrågade kan jag säga (;

image45

Lite dålig kvalitet kanske...men ni får nöja er med det här ;D
Hahaha, så rolig den nere i vänster hörn...Ola gottar i sig godis :O Plus att han redan har inne i munnen ;O Nu blev jag sugen bara för det :O


JAJA, hur som helst...har varit en lång, varm, dag. Första dagen på lovet (: Ingenting har hänt, har inte orkat nåt xD Men imorrn får jag väl skriva lite om i fredags..^^ Om nån nu ville veta.


Haode brao! Go'natt!

Kommentarer
Postat av: Sara

åhh, fina o där ola kollar västa in i kameran, söööööööööööööööööööööötttttt :D :D

2007-06-10 @ 23:39:41
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Annika

Men du typ träffar ju Ola hela tiden xD
Men jag kan typ aldrig när han är här,osis..
HAHAHA,nej det är ju liiite svårt x)
Varsegood.
Och du berätta om i fredags,najs! <3

2007-06-11 @ 18:54:20
URL: http://annikae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0