Åskväder och regn


OMG, man trodde ju att det skulle bli hur torrt som helst ;O Men sen började det regna iaf. Och jag sprang ut xD Men nu sitter jag här med mysklädder^^ (: Yeah! xD

American Idol. FOTO: TV4Har inte hunnit göra
mycket idag.. Vaknade
typ 5 i morse och
trodde att det va
eftermiddag ;S Jag blev
skiträdd, och det va helt
tyst och allt xD Sen fattade
jag att det va natt
fortfarande iaf^^
Och så har jag köpt lite
godis och Anki och Pytte-
film xD Jag ska hjärntvätta
Isac och Molle, så är det
bara. Jag menar...Brum
är ju inte alls lika kul
längre ;S

Och snart är det Äntligen hemma, och House (: House måste jag se iaf xD Och American Idol =D Extra långt idag =D Det går det verkligen åt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0