AI

image50Dubbelavsnitt igår^^ Yeah! 8) Men framöver tror jag det bara kommer va på tisdagar, jobbigt tycker jag! För då måste dom klippa bort massa typ.. För då börjar det 22.35 och slutar 0.00. Annars är det två 1-timmarsprogram xP Dessutom så har man två kvällar att se fram emot xD Men men...snart börjar ju svenska Idol istället, yes! xD

Såå, vad ska man säga om igår? För det första mindes jag typ ingenting från förra gången...två veckor sen ju ;S Man får så dålig sammanhållning liksom. Iaf, det va ganska kul när Sanjaya sjöng, så satt det en liten flicka och storbölade xD Och man fick se henne hela tiden typ ;O Hon fick massa med uppmärksamhet! Bitch! Nävars, hon va mest rolig^^ Sen fick hon gå upp och krama alla efteråt :O Jag är avundsjuk -.- xD

image51Jordin va jättejättebra kan jag säga! I who
have nothing
. Förstår att det va hon som
vann liksom ;O Yeah, sitter och tittar på
deras hemsida xD Massa av klipp :P Btw är
det den hon sjunger här bredvid ------------------>>

Och på bilden där uppe är det vinnarlåten
hon sjunger (a) I Amerika får dom var sin
vinnarlåt
i finalen :O Vet inte riktigt vad som
är bäst egentligen.. För då får dom ju båda
låtar som passar dom...förhoppningsvis :P
Men dom kan ju va olika bra också..

Hur som helst, nu ska jag sluta analysera! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0