AI 26/6

Måste ju skriva lite om det ju.. Är så seg ju :O

Det va ung som svenska cocktailtemat...lite segt sådär, men det va väldigt bra ändå!! Gina åkte ut -"/ KATASTROF om du frågar mig! Hon va jättejättebra! Sjöng Smile tror jag det va..

Chris va jättejättebra också! Värsta connection med publiken liksom, och det blev liksom svängigt på en gång, fastän man aldrig hört låtarna.

Och Melinda...tycker hon är asseg annars...och det blir ju inte bättre av att pappa sitter och tjatar om hur bra hon är hela tiden :O Alldeles för oldfasion för mig :P Iaf, den här gången hade hon en riktigt svängig uptempolåt =D Det va jättebra! Hahaha, och det va så kul xD Efter att hon sjungit kommer Simon och bah:
"Vi kommer nog aldrig kunna ge dig nån kritik, det är ett problem"
"Varför är det ett problem Simon?" (Ryan Secrest)
"För vi tycker om att va elaka ibland"
HAHAHA, det va skitkul tycker jag (a) Sen, på resultatdelen så ser man en stor skylt där det står " Simon likes to be mean" xD Haahhaha OMG! Men det va roligare att se det än när jag sitter här och berättar -.-

http://www.realitytvmagazine.com/blog/images/kevin_covais_chickenlittle_1.jpgSen va faktiskt Sanjaya bra också faktiskt! xD
Han hördes mycket mer än han brukar
liksom...fast inte så väldigt släppalåss-it...men
vadå? På god väg. Och han va så charmig xD
Och Simon bestämde sig för att använda en ny
taktik och bah sa att det va otroligt xD Men han är
kvar allt^^

Sen hade dom en tävling också...och frågan va...
"Vem av förra årets deltagare jämförde vi med
Lilla kycklingen?
" Hahaahh, skitkul om ni frågar
mig. Minns så väl det där xD Kevin, hahaha xD Han
är faktiskt riktigt lik den där kycklingen^^


Nä, nu ska jag gå på toa en snabbis, och sen kolla Sommarkrysset och äta pizza, sen kolla film (?) som Eva skickade med oss igår (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0