Tappa tänder

Bilden ?http://www.nll.se/upload/IB/tv/samod/bilder/tand.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.Uscha, är helt sjukt trött egentligen...kom hem skitsent liksom! Men jag orkar inte lägga mig xP Så tänkte att det är ju alltid kul att kolla sommarlovsmorgon såhär på morgonen xD

Såg på Sagostunden också, när jag väl va på gång (a) Tandresan :P Jag åker ju hellre på nostalgitripp än tandresa...men men xP Så himla länge sen man tappade sina mjölktänder btw.. Saknar det lite faktiskt! "/ Hur man satt där och vickade på tanden med tungan xD Minns mest dom senaste tänderna.. Eller bara dom egentligen xD Hörntänderna...dom va mycket äckligare att tappa. En som va riktigt envis, haha, den hängde liksom...satt fast i bara ena sidan, så det samlades massa mat där, skitäckligt sen när man tappade den xD
Sen den klassiska...tanden hade blivit lösare och lösare under dagen, hade tuggat tuggummi, ätit semla xD Och sen fastnade den i mackan när jag åt den^^ xD Ojoj!

Men nu ska jag inte sitta här och babbla på mer, utan kolla på tv ;D Sen måste jag till biblioteket nån gång idag. Nån som sitter inne med nåt boktips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0