Släktträffen...och lite annat

                                                          
Hm...vi gillar visst vår släkt väldigt mycket...men det va okej ;D Och man glömde bort vad var och varannan hette, och hur dom är släkt med en och så. Haha, vi hade värsta diskussionen om det när vi åkte hem ju :O Det blir alltid så xD Fatta att vi inte träffat dom på 8 år :O Haha, vi tittade på bilder som dom hade med sig i slutet...diabilder, men jag va ute då. Dom visade visst bilder från sist, huh. Jag såg ju ut som...jag vet inte vad då xD
Ja, mycket mat och tårtor och pajer kan jag meddela. Och glass, GB carte d'Or, sjuuuuukt god!! Kan ju rekomendera Stracciatella. Så god!! =9 Vill smaka Dulce de leche också...men det hade vi inte xP
Hur som helst.. :P
Och vilken småländska dom kör med då...inte bra! Haha seriöst, ibland hörde man inte va dom sa xD Sen får jagBilden ?http://www.sarkanperennataimisto.fi/kuvat/l2.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel. ju inte glömma släktträdet. Haha, det va några som kom med ett träd. Och vi satt där och bah ett släktträd. Sen när vi åt höll han ett tal, och kallade det just för ett släktträd...som vi fick plantera var vi ville xD Hahaha, tyckte jag va kul xD Men sen så fick vi ändå inte bestämma vart vi skulle plantera...för då hade dom minsann t.o.m grävt ett stort hål -.- Men men...det blir nog fint. Pinsamt, vi kommer ju döda det...inga gröna fingrar här inte xD (a)

Ja, har inte hänt så mycket sen dess.. Mammsen och pappsen är i Uppsala, och snart åker Anna till Sthlm...imorrn närmare bestämt. Helt otroligt att vi fortfarande lever! Med maten och så menar jag :P (a) Fast jag har bakat en hel del iaf ;D Chokladmuffins med chokladbitar...aa det kanske bara va det :O Men nån gång ska jag nog ta och göra skrabbelucker också^^
Sjukt tråkigt att det ska regna så dant! Hela sommaren är bara helt...bortregnad -.-

Nä, men nu får jag nog ta och gå, äta kvällsmat och kolla på film.. Sliding doors tror jag skulle gå på 1:an nu :P


Hade gött, skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0