Seg!

Yeeey, idag har jag varit überseg :S Va tvungen att gå upp mitt i djupsömnen, i min skönhetssömn. Så jag är svintrött och seg! Har iaf varit på bröllop...eller aa, vigsel iaf :P Den började 1...slutade typ...aa vi kom hem halv 4 iaf :O Så vi har varit helt hungriga här också :P Ätit pizza xD Orkade knappt en halv ju :O

Men ööh, jag är sugen på naturgodis xP Men först måste jag nog dricka lite vatten, är sjukt törstig här! Och nu har dom börjat med sommarrocken också -.- Vårt hus ligger så högt, så man hör ju allt :O Plus att all den skrikiga musiken kommer inatt, thss. Men jag somnar nog xD
Aaw, nu kom mamma med varm o'boy också, bara för att jag va så hostig^^ (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0