:O

OMG, måste sova, tiden går för fort :O Och jag har inte hunnit skriva nåt på jättelänge!
Imorrn kommer kusinerna och dom hit.. Hoppas att jag hinner se Allsång på Skansen och American Idol ju xD (a) Kanske att jag hinner skriva lite lite innan...eller efter...eller nån gång :P
Och så på onsdag åker vi antagligen på Skänninge marken =D Tjohoooo! Så kul! Men mamma säger att hon inte tänker åka om det regnar "/ DET FÅR INTE REGNA!! xP

Kan ju säga att jag har haft en soft och skön vecka iaf (: Den förra veckan alltså :P Va ensam hemma torsdag till söndag, aah underbart (a) Och innan va det bara jag och Anna :P Men nu är alla hemma igen :S Haha xP Men får berätta mer nån annan gång hörrni ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0