Idag, och igår.. :P

Ojoj va tiden går fort! :O Snart ska jag nog ta och göra lite chokladbollar =9 Skulle gjort det igår jööh, men hann aldrig med det xP Men men...känner att jag måste ta igen dom dagar som jag inte skrivit, så får skriva lite om vad jag gjort då xD Yeeey intressant!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/96/Grass-JW.jpg/180px-Grass-JW.jpgIgår så sov jag lääänge, men det va la skönt det :P Och så regnade det och grejjer...men sen blev det jättevarmt och fint :O Så jag gick för att klippa gräset. Och då blev ju pappa entusiastisk och började förklara för mig hur jag skulle göra direkt, hann knappt blinka :O Ville väl inte att jag skulle hinna ångra mig xD Va värsta länge sen vi klippte sist, så gräset är...eller va...jättehögt, tog skitlång tid att klippa -.- Va tvungen att stanna och tömma stup i kvarten :O Men iaf...två timmar tog det att klippa ena sidan...då är det bara andra sidan kvar nu alltså xD Det ska jag ta imorrn eller nån gång när jag har tid ;D

Sen tyckte dom såklart att jag va jätteduktig, så vi fikade direkt
när jag kom in xDhttp://www.pagen.com/images_library/files28/kanelgiffel2.jpg Fast jag hann dusha innan :P Fika är nog
faktiskt allra godast när man är varm
och grejjer :P Och om jag säger så...är det nog så xD Lidl:s
iste
, mums! med persikosmak =D
Sen så va det Sommarkrysset som gällde, och pappa
beställde pizza. Uscha, tycker inte om Gry, hon är jobbig xD
Plus att hon pratar så nasalt xD Dessutom tror hon att hon är
rolig :O Men men.. weeeei JIMMY xD

Sen kom pizzorna, och vi tittade på film...Canonball tror
jag den hette. Mamma tycker antagligen om sånna filmer...
som är enbart löjliga. Jag tycker den va ganska jobbig xD
Man fattade typ ingenting xD Men vi har några filmer kvar, så
det ska la lösa sig (:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2c/Chokladbollar.jpg/800px-Chokladbollar.jpgOch idag har det varit hejdå Pelle. Och prinsesstårta xD Känns som att det borde va sorgligt, men...ööh...vet inte riktigt. Fast jag har ju inte träffat honom så mycket heller :P Kanske är bra det...han är ju spritt språngande galen, ärligt! xD Hahahaha x'D Hurm :P
Hm...jag kanske inte hinner göra chokladbollar iaf.. xP Får göra det sen. För nu ska jag snart dra till Galaxen i Folkets Hus och lyssna på ljuv musik :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0