Hejhej i blåbärsskogen!

Snacka om trött! Och så har jag skitont i benen xD Vadå otränad? Plus att jag blev helt flåsig när vi gick till skogen xD Yeah! Men jag plockade iaf 2 liter blåbär...typ :P

http://www.blomsidor.com/bild/bar/blabar01.jpgVi kom iväg typ...ja...20 i 3 kanske. Och gick till en skog nära här. MASSA med blåbär alltså! Och massa med flum också för den delen :P Jag hade med mig två glassaskar att plocka blåbär i. Vadå att man inte orkar plocka så mycket? xD Det kom jag på nästan direkt när vi börjat (a) Iaf, kryllade av blåbär överallt...faktiskt. Så när man väl börjat på en plats ser man fler och fler, så man kan ju inte sluta :O Sen hittade Anna en blå mugg till mig, så jag plockade i den istället, för att sen hälla ner det i den stora asken :P Känns bättre så...för lägger man i en stor ask känns det som att man aldrig kommer nån vart :O Yeah, muggar is the shit säger jag bara (a) xD Så vi plockade och plockade och kom väl hem typ halv 7 eller nåt ;P Nästan 4 timmar liksom :O Då får man ont både här och där kan jag säga!

Och när man är sådär trött kan man komma på både det ena och det andra samtalsämnet xD "Om man äter tillräckligt mycket blåbär, undrar om man bajsar blått då" HAHAHA xD Jag lovar, det va inte jag som sa det där :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0