*gäsp*

Är typ skittrött! :O Måste sova snart...men lär väl inte somna xD Men ändå :P

Idag har vi varit hos Taylors :P Haha, vi har varit i en lekpark nära där. Och tog med barnen som täckmantel liksom (a) Svinrolig, jag lovar! Med en typ karusell, och linbana och sånt ;P Fast vi hade nog roligare än barnen, mohaha (a)
Sen när vi kom tillbaka somnade barnen direkt ;D Yeah, effektivt det där (: Så då åt vi kvällsmat, minibaguetter som man bakar i ugnen. Så gott!! Hade smör och ost på mina =9 Och när vi typ ätit färdigt kom mammsen och gjorde oss sällskap också :P Och fikade gjorde vi också, Marylandcookies och sån där bullkransgrej (?) Yeah, yummie!
Haha, det va så roligt, när vi kom dit först så blev barnen helt vilda xD Hoppade i sängen och asgarvade hela tiden xD Dom va skitroliga xP Och gömde sig under täcken och grejer^^ Dom blev väl glada av att se oss kan jag tro (a) =D

Har precis lagt in mina bilder...men tog inga idag alltså :P Får la bjuda på några blomkort ;D (a)



Kommentarer
Postat av: Anonym

fina kort jossan (:

2007-07-21 @ 15:09:54
URL: http://sannaraushed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0