Dagens inlägg...typ

Haha, ja men vadå...orka komma på nya rubriker till alla inlägg liksom xP Iaf...

ÄNTLIGEN helg säger jag bara! Alltså hjälp va trött man kan va! Psykiskt påfrestande att gå upp mitt i natten varje dag kan jag ju säga...bara en dag i veckan som man får sova hela natten liksom.. Vet inte om jag kommer palla mycket längre :O Så snacka om att jag njuter^^ Kommer somna typ 11 xP Jag börjar oroa mig (a) xD

Imorrn är det släktträff ute på landet. Yeah! Vi hade ju nyss släktträff...mindre än ett år sen faktiskt :O Så nu har vi bullat upp med pajer och tårtor här ;D Så nu gäller det bara att det blir fint väder också...vill spela kubb xD Fick reda på att t.o.m dom från Värnamo kommer :O Men det blir nog bra :P

Och så får vi inte glömma att det faktiskt är fruntimmersveckan!! Va inte länge sen jag kom på att den börjar på en onsdag xD Smart jag är 8) Tänkte väl att det va lite konstigt eftersom det va massa killnamn där i början xP Men iaf...ööh...GIRLPOWER...eller nåt xP (a)


Bilden ?http://content.expressen.se/blog/79/07/47/laericha/images/Gullig.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.
Bara för att den här va lite gullig ;D


Men nu ska jag gå och käka lite kvällsmat! Bajbaj!

Kommentarer
Postat av: Sara

JOSSAAAAN!!!! skarru till örebro? :D :D SNÄLLLLLLLA ! :D

2007-07-22 @ 17:33:06
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0