Camping

http://z.about.com/d/esl/1/0/K/2/camping.gifNananaa, har typ inte skrivit på aplänge :O Sorry alla som läser här och tycker det är intressant (a) Måste bättra mig :O Men imorrn blir det antagligen camping för mig och Anna.. Först tänkte vi på småängens camping, men antagligen får inga under 25 campa där själva, för dom är typ...bråkiga :S Helskumt! Så det blir nån camping nära Viberga :P
Men nu måste jag packa lite, och imorrn måste jag göra pannkakor...och bre mackor :O *stressad* xD

Och så har jag märkt att jag jobbar fortare och fortare. Idag blev jag klar 6.10 (: Jätteskönt! =D Men lägger jag mig inte snart kommer jag va skapligt trött imorrn :O Så återkommer när jag kommer hem på söndag ;P


Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0