AI 3/7 - Latin night

Måste bara skriva om Idol ju, det går inte annars xD Och jag har en känsla av att det bara är jag som tycker det här är kul xD Men har typ inget annat att skriva om ju :P

Det blev Haley som åkte ut.. Hon har verkligen utvecklats dom senaste veckorna tycker jag :O Tycker Simon är dum...han bah du går vidare på dina kläder, eller nåt sånt :P Bara för att det finns andra med starkare och bredare röster...men det är ju inte det som räknas tycker jag. Man ska ju kunna göra ett bra uppträdande, och använda rösten till det man kan. Jag menar, kolla bara på Sara Burnett :P Thsss

Melinda va först ut, sjöng Sway. Haha, så kul. För första gången tyckte inte Simon om det. Och Melinda bah jag vet ju att han vill ge mig kritik, så jag är bara glad att han fick chansen. Hahaha, så skön xD

Sen Lakisha, som sjöng Conga. Fatta va svårt det ska va att sjunga den :O Inte riktigt hennes stil precis, men hon gjorde den bra ändå. Plus att hon gick runt på scen istället för att stå på en plats...som hon faktiskt själv påpekade :P

Och så Chris, jag har för mig att det va bra :O OMG JAG MINNS INTE :O

Öhm, va hade vi mer...Jordin. Bra som vanligt, men inget sådär wow liksom...hon har gjort mycket bättre framträdanden. Men det va helt klart bra!

Och Blake, helt grymt bra!! =D Sjöng I need to know. Så bra låt också! Och han gjorde den speciell och skön, yeah!

Phil va nog lite seg tycker jag. Sången och det. Ingen sådär lysande utstrålning liksom. Synd!

Och sist, Sanjaya. Hahaha, hur söt får man va? :') Men han va faktiskt bra! Och hans fina intensiva ögon^^ Och efteråt va det ju kravaller...nästan :P Simon bah jag kommer hata mig efter det här, men det va inte hemskt. Haha, och Sanjaya kommer med den där minen, så gölligt ;D

Och resultatdelen va också sådär klockren! Extra lång också.. Jennifer Lopez va deras mentor den här gången. Och hon sjöng såklart...och Akon också! Fattade ingenting varför han va där ;S Han va ju där bara några veckor innan :O Iaf, han sjöng Don't matter, så himlans bra är den! Men det va nån som förstörde allt...i bakgrunden xP
Och Simon blev generad, det va bara för kul (': Dom visade ett klipp från när han och Ryan va i Afrika. Och barnen hade ritat teckningar, och Simon bah är det där jag? Och barnen nickade. Så hade dom ritat bröst på honom och han bah sånna har inte jag. Eller nåt sånt. SKITKUL x'D Och efter klippet stog Ryan där och asgarvade, och Simon va röd, hahahaha x'D Ojojoj :)

Och det va väl allt. Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0