The winner

Det blev Marie!! OMG! Det va ju skiiitjämnt! Hon fick 51,3% och Amanda fick då antagligen 48,7% :P Vilken rysare^^ Men hon va ju verkligen värd det, kan ju inte säga nåt annat. Ikväll va hon bäst (:

Först All by my self, jättefint. Rysningar. Gillar den låten så mycket! Och som jurysarna sa, hon väntade verkligen till rätta tillfället att ta i allt vad hon hade. Sen lät det jättebra när det inte va så hög musik. Ljudteknikerna är inte dom bästa måste jag säga xD (a)
Sen I'll be there. Mycket bra det med! Och sist vinnarlåten. Den passade ju henne bäst, utan tvekan! Men måste nog lyssna på den ett par gånger innan jag fastnar för den ;D

Amanda dock.. hennes första låt Unchain my heart. Det kändes lite segt...kändes som att det inte blev lika mycket kamerakontakt som i den gamla Idolstudion. Vet inte riktigt.. Eller så är det för att jag aldrig hört låten xP
Men Suspicious minds däremot. Tror nog hon gjorde den bättre än sist. Så söt när hon låg där och kravlade så började hon le helt plötsligt xD Det kändes faktiskt som att hon tänkte på nåt speciellt xD
Men vinnarlåten gjorde hon inte så bra.. Inte där och då iaf.


bild från tv4.se

Sen va ju Kelly GRYM! Dumt att hon bara fick sjunga en låt "/ Det dissar vi xP
Och det va så rewligt när tidigare finalister står i hejjarklackarna och tar pulsen. Mattias bah nu glöder det här! Jag har grillat en mashmellow xD Man bah jaha, jaså? xD Det va så länge sen jag åt grillad mashmellow btw ;O
Och sen när Daniel börjar snacka skånska xD Skånska is the shit <3

Och tro nu inte att jag ändrat åsikt om Idolfinalen (alltså den allra sista) det är fortfarande sjukt trist! "/
Men jag säger ett STORT grattis till Marie, och Amanda är en vinnare hon med. Och familjen fortsätter envisas om att hon blir en ny Darin. Bah det finns bara EN Darin säger jag ;O Plus att hon (Amanda) påminner om Jack Sparrow xD



Anyway.. THE END!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon förtjänade att vinna!

2007-12-08 @ 12:54:47
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: Sara

Marie förkännade detta :) men ja tycker Amanda gjorde vinnarlåten bättre :O ja blev verklogen jättechockad!!! :O jättebra jobb från henne! sen var de ju OTROLIGT JÄMT!!!! :O vilken final! o btw, Maries framtida barn ska heta Amanda & Daniel :D haha.

2007-12-08 @ 13:21:39
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Malin

SVAR: TACK SÅ MKT! =D Japp jag hade jättekul, as glad över att Marie vann hon är bäst! :D Danny var jättebra han Med :D

2007-12-08 @ 15:46:22
URL: http://purestdelight.blogg.se
Postat av: Semlan

Hihi, vi har typ alla barnkanaler. xD Fast jag tittar aldrig, det är mina småsystrar.. :P Luftens Hjältar, jaa det var bra! ^^
-
Nej, apelsiner kanske, men inte clementiner :P Haha ajdå... Det blev inga pepparkakor då? :S
Precis och det är ju inte så kul... Jaa, det får väl bli det. Sparken nästa.. :S :P
-
Jasså, dillchips. Det äter jag aldrig. Äter bara sourcreme och vanliga lättsaltade. Och jag får ingen konstig eftersmak.. :P
Hmm, jag såg en dokumentär om Ryanair, det var helt jsukt. Personalen hade inte ens tid att städa planet ordentligt mellan flygningarna.. :S

2007-12-09 @ 19:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0