Soooova

Nu sitter jag här... har precis gissat bäver på Limbino...och det va rätt^^ Dock svarade jag fel två första gissningarna; utter och igelkott xD Så mitt rätta svar kom in en minut över 12...vinner nog inte ;S

Men nu ska jag iaf sova =D Fick för mig att jag ska se julkalendern på tv ju...men det är ju redan kl 7...eller är det kvart över? Måste kolla upp det xD och se hur tidigt jag kan komma upp :P Såg ju också att det blir Idolmaraton hela nästa vecka^^ Det måste man ju se ;D Men palla se alla auditionprogram. Tycker inte det va nån kul audition iår. Det jag vill se är ju filmtemat, Blod svett och tårar, kärlekstemat och gospeltemat igen. Mina absoluta favoriter det här året!! Ska räkna ut när dom kommer, och kolla på det xD Wiiiieee! =D

07.15 börjar julkalendern
13.50 börjar Idol på måndag
11.30 börjar det på tisdag och
11.00 börjar det resten av veckan^^ och så slutar det 18.30 varje dag...vad jag förstår.

Va bara tvungen att skriva ner det...man minns det bättre då :P

alt
Mihihi, Danny K och D'matte röstar för fullt i pausarna^^ (a)
Aaou, fatta va gött att va sponsrad av Hemglass =9
bild från tv4.se

Sådär jao!



Go'natt och peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0