Snart...

...är Idol slut för iår "/ Buhuuuu! Lika sorgligt varje år ;S Men hoppas jag snart får Idolskivan^^

Man har ju hört att det blir massa överraskningar. Men känns som att dom syftar på att alla årets Idoler ska köra en låt gemensamt. Man bah jaa, vilken överraskning, det har ju verkligen inte varit så tidigare år xP Men hoppas ju på mer^^ (a)
Och så kommer Kelly Clarkson (Wiiiieee jaaaaa) och Berg och Gynning ska hjälpa Jihde.
Nä men lite nyfiken och spänd är man ju ändå xD

Och Globen har dom visst målat blå dagen i ära också ;D Det skulle jag vilja se ;O Fett cooolt assåååå! xD

alt
Söta dom är va!? ;D bild från Amandas o Maries bloggar

Men en sak som jag sitter och tänker på.. Satt och kollade Idolklipp förut xP Letade efter dejtklippet med Amanda och Daniel från tv400. Hittade inte det, och blev så sur -.- det va skiiiitkul ju! ;O
Jaja! Man kan ju hoppas det kommer på Idoldvd:n (a)

Jag har redan ätit upp mitt godis -.- Har ätit jättemycket senaste dagarna ;O Aaaaaaah!! :O



Två timmar kvar snart ;P

Kommentarer
Postat av: Sara

39 MINUTER :O

kan inte fatta att det är slut snart, värsta sorligt :( haha.

2007-12-07 @ 19:21:45
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0