Slapp

Jag slappar snart sönder mig här ;O Händer ingenting, har inget kul att skriva längre ;O

Är farligt sugen på choklad! Tar nog en sväng till Netto imorrn^^ Sen måste jag till Viberga också.. hm..

Plus att det är Heroes imorrn också =D Wiiieee yeppieeee!! =D Råkade kolla lite på morgondagens avsnitt ;S Och nej, jag teleporterade mig inte till framtiden och såg, utan kollade på tv.com xD Som tur va va det bara hyperkorta klipp^^ Tur för mig, annars hade jag blivit sur på mig själv xD För er som vill veta (ni andra blundar tills jag säger till) kommer det handla om 5 år framåt :P Iaf vad jag förstått. Så står Hiro där och pratar med sitt framtida jag^^ Lite skumt är det allt att det fungerade...borde ju bli kortslutning xD Men det är ju ung. som i reklamen xD

För övrigt har vårt cdon-paket inte kommit än. Mamma hade fått mail om att dom packade ner allt idag :O Förutom Ola-skivan, som packades för en vecka sen :P Grrrrr -.-


OMG! Saknar redan Idol xP Bild från Torbjörns blogg på aftonbladet.se

Men nu ska man väl börja knyta ihop sig då :P



Go'natt alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0