Picasso och Breitholtz

Bara en sak angående vad Daniel Breitholtz sa i nåt klipp, och som han skrivit i sin blogg på allears (rekomenderas, hahaha han är så rolig xD)

Han trodde att han inte tyckte det spelade nån roll vem som vann i fredags...för att båda va så bra och vem som än vann så skulle det bli bra. Så tycker iofs jag det varit varje år. Men hur som helst ;P Sen när det va klart att Marie vunnit så kändes det bara så rätt och fylldes med lycka. Hm, jaja, kommer inte ihåg vad han sa ordagrant xP Men grejjen är den att jag kände precis som honom...förstog liksom precis vad han menade. Det va skitläskigt xD

Men tycker han är bäst av dom i juryn.. För liksom Swartling är så konstig och tar in en massa synpunkter och väger in allt när han kritiserar dom tävlande. Som han sa nånstans, att han tog med hur dom beter sig när dom blir intervjuade.
Och Kishti är också konstig...fast på ett annat sätt xD Hon skrämmer mig lite ibland ;O Och säger massa saker som man inte fattar nånting av! Hon nöjer sig inte med att prata engelska...utan drar in massa drakar och grejjer som inte har nåt med saken att göra ;S
Men Breitholtz däremot kan man sitta och hålla med både nu och då.. ^^ Go there!

image83
jag har gjort bilden, bilderna i kommer från tv4.se/idol

Japp, det va det jag vill säga xD



Tjoboooh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0