Origami

Här sitter jag och sysslar med origami^^ Med andra ord...jag viker pappersdjur :P Skitkul! Hittade värsta sidan med massa av olika grejjer. Ska försöka mig på en guldfisk nu. Gjorde en snigel nyss...men hade så litet papper så det blev skitsvårt ;S Han brast när jag skulle veckla ut hans skal xD

pappersfisk
bild från canon.se

Hihi, det här är så kul! På högstadiet på elevens val hade jag valt origami en termin^^ Tranan är ju den absoluta favoriten (a) Try it!

För övrigt har jag (och mammsen...mest hon) gjort julkort nu också. Vi hade inga, och det finns inga fina nånstans. Tomtar på alla kort...alla ;O

Nä, nu säger jag hejdå här...hejdå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0