Nobeldagen

Hej hopp! Ska la strax stänga ner och knyta mig snart...men när jag säger (eller tänker) det är jag ändå uppe typ en timme längre xD Typiskt mig! -.-

Fick just ett mail från Limbino... och jag kunde skicka dom min adress...och kanske kanske hinner jag få kameran innan jul =D Hoppas!!
Appropå skicka har jag fortfarande inte fått skivorna från cdon, grrrrrr -.- VILL HA NU! Har Free your mind på hjärnan, och jag vet inte riktigt hur det gick till ;S Dududuuu dududuuu dududuuu *sjunger*

Idag har det varit Nobeldagen! ;O Jag har faktiskt knappt alls tänkt på det ;S Skäms på mig! xP Vi som har tradition (i familjen) att äta lite slaffsigt, så säger vi alltid att såhär kan vi inte äta om vi skulle va på Nobelfest. Som tur är har vi aldrig varit på Nobelfest, och förhoppningsvis kommer vi aldrig gå på nån heller xD Dessutom verkar det hemskt segt, och det enda goda man får är väl desserten xD =9

Annars har jag väl inget kuligare att tillägga än att vi åt smaskens pannkakor (som jag gjorde såklart) till lunch med blåbär och grädde på =D Men blåbär smakar ju faktiskt inte alls så mycket kom jag fram till "/

alt
bild från Chris blogg

Så måste jag ju bara säga att jag såg att det är klart nu att det blir en till säsong av Idol =D Tvivlar starkt på att det blir ett bra år.. men å andra sidan tvivlade jag på det det här året också xD

Men nu ska jag göra mig i ordning för sängen (:



NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0