Min helg

Hahaah, hur många inlägg har jag egentligen skrivit om "helgen"? xP Nu kommer ett till iaf^^

I lördags va det mest softsoft (: Jag bakade daimkakor, wiiieee =D xD Råkade smaka en också (a) Men det va gott. Måste ju baka mer till julen nu. Kola, knäck, ischoklad, mintgrejjer med choklad på xP och så har vi ju redan gjort massa pepparkakor =D Men har sån lust att göra fler pepparkakor ;O Med egen deg ;P Vi får se^^
Leilas jul gjordes det ju massa med julgott. Nu såg ju inte jag det, men recepten finns på tv4 :P Tror jag ska göra sån smörkola ;D

Och i söndags va vi hos mormor och hade lite minijul. Klädde hennes gran och massa :P Hihi, mys^^ Men jag va väääldigt seg, fastän jag la mig 10...eller det kanske va 11 ;O Haha xD Va så fasligt trött där på lördagskvällen xD Det va hur som helst trääävligt^^ Kom hem halv 7, och va tvungen att åka direkt på gympa, men det va keul ändå ;D

Nu har jag kollat alla nya Idolklipp yo! xP Men, det va sjukt störande med alla dessa klipp från efterfesten. Så tänkte man OJ va många nya klipp =D men man hörde ju inte vad dom sa ;S Så man pallade inte med dom :P Trökigt! Men dom andra va rewliga (:



Nu är det kvällsmat som hägrar här. Peace! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0