McDonalds-reklam

Bara för att prova nya kategorin innan jag lägger mig :P

Kommer ni ihåg den där jättejättegamla McDonaldsreklamen? För mig är det en av dom första reklamerna jag minns xD Den och Vicks Blue-reklamen "Stoooooooooppa tjuuuuuveeeeeen" xD


Dagar kan passera fort som en våg på öppet hav.
På McDonalds varva ner, hos oss finns inga krav.
Träffa dom man tycker om och bara koppla av.

Livet har sina goda stunder


Does that make any sense (?) to you? :P Tycker iaf den här är myyycket bättre än dom senare reklamerna -.- Och den där bebisen som gungar, som skrattar när den är högst upp, för det är då den ser McDonaldsskylten (a) och gråter på vägen ner xD

Sen finns...eller aa, fanns...det en radioreklam också :P


Hugin och Munin var dag flaxa' kring
för att spana och stirra på saker och ting
Men en dag va' ute hans fjäderfän små
och Oden blev lessen och undrade så
va' som kunde locka mer än hans frön?
Jo, knaperstekt bacon och biff mellan brö'n


Hahaha x'D Jag menar...det här gick för flera år sen, och jag kan fortfarande hela den texten utantill ;O Snacka om intryck xP Den första reklamen va det syrrrrsan som kunde utantill xD Men hon va ju också äldre än mig när den gick *skylla ifrån mig*

http://www.gameguru.in/images/mcdonalds.jpg
bild från gameguru.in

Låter btw sjukt gott med hamburgare med knaperstekt bacon ;O
Sen måste jag också tillägga bara en sak! (a) Den där loggan har man gjort värsta forskningen kring och kommit fram till att just dom där färgerna tillsammans och formerna osv får folk att bli hungriga ;O Helt sjukt att man gör sånt!



Nopp, nu säger jag hej till sängen!

Kommentarer
Postat av: Robin

Men en dag så uteblev hans fjäderfän små, och Oden blev ledsen och undrade så.*

2011-08-19 @ 23:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0