Lalalaa

Har suttit som klistrad framför BSF och Heroes nu ikväll. OMG!

Missade ju första minutrarna av BSF...och precis när Anders pratade med Hanna ;O Men har ju fattat hela tiden vad han skulle säga till henne...men ändå xP
Och Karl-Petter valde Jessica. Tål inte henne, bara sååå störande människa xP Sorry! Men liksom först så tycker hon att det är så synd om grisarna och måste kela massa. Man bah ööh, hur ska du kunna leva på en bondgård? Sen vet hon inte att Lisabon är en huvudstad xD Sen på klippen från imorrn "Jag fattar ingenting! Varför kan det inte stå på svenska?" Daaaah! :P Hon är inte ens så trög att det är kul. Bara en liten mupp.
Och Fredrik valde Sofie. Hon är också bara en liten mupp. Man blir frustrerad! Hon känns mer som en sån där elak Disneydrottning...som kommer och ska förhäxa Fredrik och ta honom med sig ;S
Sen tycker jag det va bra att Susanne valde Per-Inge iaf^^ Hahaha så söta dom va xD och Linda va pinsam xD Lite synd om Ulf...men dom skulle ju iaf va vänner.

Lite läskigt va det ändå att nästa avsnitt kommer redan imorrn ;O Trodde nästan dom skrivit fel. Men men, kul.
Tror iaf inte att Karl-Petter och Jessica får det så lyckat...eftersom Karl-Petter gick med på att va med i Let's dance xD Eller så är det bara jag som försöker intala mig det ;O Och va mycket jag använder ;O-smilysen då xP


bild från tv4.se/heroes

Heroes va iaf spännande så det står härliga till :O :O Fattade först inte att Sylar hade bytt skepnad till Nathan.. Men iiiih...xO Vill ha fortsättningen NU! Det blev så rörigt helt plötsligt. Det är på gränsen till att man inte förstår nu.
Måste se alla unmasked på webtv och den tecknade versionen nån gång.. ;O Kan inte vänta en hel vecka mellan alla avsnitt ju ;S



Men vettni nu ska jag sova^^ NATTI! TJOBAAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0