Lägesrapport från mitt rum xP

Haha, som sagt, dessa rubriker -.-

Nu har jag iaf beställt skivorna =D Eller aa, mamma :P Så köpte pappa en också...och jag tre xD Men så är det :P Blev över 500 spänn xD Men som sagt köpte ju pappa en.. (a) Så dom borde komma på fredag eller möjligen början på nästa vecka. Yeah! 8)

Och så ska pappsen va på tv imorrn ;O Jag är så nervös xD OMG! Minns när jag va på tv på början av året. Nästan så jag förträngt det för att det va en så traumatisk upplevelse ;O Men det va kul att spela in det...inte lika kul när det visades sen :P Visserligen va det bara lokalkanalen...ingen som ser på den. Men ändå xD Pappa ska va på 4:an...antagligen riks-tv...men vet inte hur det blir. För det är på morgonen, och då är det väl inga lokala sändningar? :S Hur som helst spelar dom in det i Norrköping :P Och han ska sitta där och prata om vindkraftverk^^

På onsdag dessutom, så öppnas Netto =D Det är iaf deras planer. Spännande! Jag ska tälta utanför och va den första som går in^^ Det vill jag iaf ge sken av :P Nävars, men jag traskar nog dit nån gång under onsdagseftermiddagen (a) Så ska dom visst ha ingången bakom där ;S Helskumt! Får man gå runt allt för att komma in. Mycket mysigare att gå in genom den förra ingången.. Fast iofs blir det väl inte så mysigt nu...nu lär man ju gå rakt in i väggen om man försöker med det xD

alt
hahaha, ko-ol bild va!? xD kommer fram Mattes blogg :P

Japp, det va allt från mig för den här gången^^



Peace out yo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0