Kvällens jaha-upplevelser

Jag vet inte varför, men har kännt mig på sånt blogghumör idag ;O Härligt!

Först och främst blev det Brysselkolfrossa innan BSF xD Inte för mig då...brysselkol är inge kul ;S Men jag åt mackor istället...ganska många också xP Och kom fram till att dessa kolar (?) är så omtyckta hos oss för att vi äter det ju bara en gång om året ;O
Själv har jag ju frossat massa i pepparkakor och russin dom senaste dagarna...och det är nog av samma anledning. Fast russin äter man ju året om. Men Nettos russin va såååå goda!! Rekomenderas starkt ;D

Isabel Ornby och Anders Jönsson. FOTO: TV4
bild från tv4.se/bondesokerfru

Sen bänkade vi oss framför tv:n. Och jag kom fram till att Isabel har samma överläpp som mig ;O Alltså inte samma såklart, men likadan xD En sån som åker upp en km så fort man ler så att hela tandköttet syns ;S Skönt att man inte är ensam iaf xD Tycker inte om min läpp -.-

Så då va den här säsongen redan slut då.. Ett avsnitt kvar. Allt bara slutar!
Och nu ska la jag gå och lägga mig då :P



Gla' Lucia!
(Det pratade vi också om...hur man säger egentligen.
Och man säger nog egentligen ingenting.
Men nu säger jag såhär iaf xD
)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0