Jag tror att jag...

...har ett myggbett ;S Faktiskt två!

Ett på gränsen mellan högra stortån och sidan av foten. Och tar man på sig skorna och ska gå nånstans börjar det genast klia ;S Det är nog det värsta -.-
Det andra är på sidan på vänsta foten. Ganska mitt på. Fast det kliar inte så mycket...som tur är.

Hörde den lilla myggan igår när jag satt här och skulle lägga mig. Så kommer den och surrar i örat, och man försöker döda den. Men så försvinner och tystnar den helt plötsligt. Så fick aldrig tag i den! Så passade den såklart på när jag sov -.-

Helt sjukt faktiskt! Årets första myggbett fick jag i mars, och årets sista i december. Visserligen va det slutet av mars och (förhoppningsvis) början av december. Men ändå!


bild från vattenriket.kristianstad.se



Hoppas ni inte fått såna oangelägenheter på sista tiden :P Bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0