Idoler till Nkpg

Jupp, såg igår...eller aa det va mamma som såg så sa hon till mig igår^^ Iaf så kommer Idolerna, och med det menar jag Marie, Amanda, Andreas och Daniel, till Norrköping på fredag. 17.00 :P Måste ju gå och kolla tänkte jag direkt^^ Äntligen kommer dom hit liksom! Verkligen på tiden xP Så måste jag köpa sista julklappen, och gå på bio...så det kan jag ju göra samtidigt^^ Har kollat lite, och det blir antagligen Förtrollad...18.15. Får hoppas jag hinner med det xP Annars får jag gå på nån senare..

Orkar inte bli uppspelt eller exalterad...då blir man ändå bara besviken "/ Så försöker inte tänka så himla mycket xD

Sen så poppar dom ju upp i tv-rutan igen på lördag också =D Idolerna önskar oss en god jul (a) Sen såg jag häromdan att det bara håller på 40 min för att ge plats åt Lotto. Bajslotto -.- Så det blir antagligen julsånger.. Men trailern såg ju kul ut.. när Jihde skulle tända ljuset xD Han är för kul...skrattade jag vet inte hur länge åt det xD (a)


bild från tv4.se



Nu däremot ska jag käka :P Go'middah!

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: Va roligt, får hoppaa de kmr hit nån gång ochså :D GOD JUL :P

2007-12-20 @ 19:11:35
URL: http://purestdelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0