Helgen

Nu ska jag snart på gympa alltsååå xP Men har inte hunnit skriva på hela helgen...har varit full rulle här (: Nästan :P

Men det har varit trevligt iaf. I lördags va vi i Lkpg och firade Molle =D Han är för söööt alltså^^ (a) Ett STORT grattis till honom! Hela gänget kom...nästan lite julkänsla. Men det va jättekul, och gott (a) Första gången på länge som jag hade kameran med mig och plåtade barnen. Molle fattar ju att man tar kort och gör värsta minen, sååå söt^^ (:
Sen åkte vi hem och plockade upp adventsljusstakarna och tittade lite på Faddergalan och Eternal sunshine of a spotless mind. Fattade inte mycket...men satt ju och växlade mellan dom så xP

Så va det ju 1 december i lördags också =D OMG! Måste skriva önskelista nu ;O Hur som helst...har en chokladkalender xD Det va faktiskt mamma som köpte den :P Men då känner man ju att det snart är jul iaf (: Dock har  jag inte pallat att kolla på julkalendern på tv :P

Idag har det egentligen inte hänt så mycket...men har haft gäster och grejjer. Fast dom försvann typ 2-3 :P Hann äta mat (grekisk kyckling) och kakor iaf ;D Hahaha, har tänkt på att jag nästan alltid skriver massa om maten vi äter xD Men finns inte mycket annat jööh :P



Hoppas ni haft en trevlig helg (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0