Hej igen

Nej, jag är inte död :P Jag har bara ett liv. Eller nä förresten...det har jag egentligen inte...har bara suttit framför tv:n ;O Men okej då.. såhär är det (a)


I lördags skulle egentligen jag och Anna ha en Nobelfest xD Men så gick vi på julfest istället ;O Kändes mer relevant på nåt sätt :P Men det va ju kul det med (: Lärde oss ett nytt kortspel t.o.m...hmm vad va det det hette? ;S Below 15 kanske :P Hur som helst...

Och i söndags blev det lite si och så. Det jag hann va i princip att äta mat och diska. Sen skulle vi till Taylors och...haha kommer inte ihåg vad det va vi skulle göra xD Men det vi gjorde va iaf att va där ett tag, och äta pepparkakor och saffranslängd, och sitta och allmänt sega. Efteråt skulle vi egentligen ha en gran...men det fanns ju ingen vettig där -.-

Igår däremot (då va det precis en vecka kvar till jul. Helt sjukt!!) va jag och pappsen på Viberga och hittade en nice gran. Och vi hittade lite julklappar också (: Nu har jag bara en kvar, puh! Fastän jag bara köper typ 4-5 julklappar nowadays känns det jättestressigt ;O Men det va iaf skönt att vi fick det ur världen. Sen åkte vi hem och jag kollade på tv xD I två timmar ;O Sen tyckte mamma jag skulle slå in klapparna :O Och det blev ju...bra. Fast vi har inga klistergrejjer att sätta på. Så ska göra egna sånna.. så man kan skriva ut och sätta på med tejp :P Yeah! Uppfinningsrikedom (a)


Idag vill jag till Netto också och köpa godis ;O Haha, massa med extrapriser ju.. geisha, M&Ms...Carte d'or =9

http://www.duffergeek.com/hello/43726/1024/M_Ms_028-2005.08.27-16.40.38.jpg
bild från duffergeek.com



Men nu måste jag gå ner och duka. Bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0