Fredag

Jahopp, idag har inte hänt nåt intressant i mitt liv xP Tyvärr!

Började dagen med mat.. Vaknar sjukt sent nu för tiden ;O Vid 12...och jag är skittrött innan ;O Hur som helst. Sen diskade man och lite sånt. Kollade tv.. Simpsons och Family guy xD Jag skrattade visst väldigt högt, för syrrrrsan kom ner och klagade på att hon inte kunde plugga för att jag skrattade. Och jag märkte inte ens att jag skrattade ;O Läskigt!

Sen gick jag och köpte grädde och godis^^ Grädden va slut -.- så det fick bli Kelda mellangrädde. Liksom ALL "normal" grädde va slut, hela hyllan. Galet! Men godiset smakade gott iaf.. men nu gör det lite ont i tungan ;S
Så gjorde jag kola.. Leilas gräddiga kola t.o.m...och då behöver man ju grädde. Men eftersom den här va så mager blev kolan lite...hård xD Men det duger!


Sakna Idol!! "/ bild från tv4.se

Och nu har jag kollat film.. Legally Blonde. Hahaha, skitkul x'D Och se, Niki va där...och hennes spegelbild hade spökat även den här gången. Det va läskigt ;O Haha. Nävars, men den va rewlig...förutsägbar som det mesta...men skit samma!

För övrigt har jag blivit beroende av Idolskivan. Skitbra!! <3

Kommentarer
Postat av: Semlan

Hehe jaa, men det är rätt skönt det med faktiskt... ^^
Eller hur? Tiden går verkligen fööör fort! :S
-
Mmm, det är minst tidskrävande att köpa ^^ Nja, kanske inte, men jag brukar alltid baka massa pepparkakor med några jag känner och då blir det mååånga plåtar så man tröttnar.. :P Ja, men det var ju bra att några smaka nåt iaf ^^
Haha precis.. Och det kan man ju drömma om att det blir här.. :/ :P
-
Haha du och jag har verkligen helt olika smaklökar. Jag får inga bestående men när jag äter chips :P
Ja, det är ju inte så roligt. Men skulle det hända, att ett plan kraschar och det inte finns grejer för att man inte städat ordentligt, då lär flygbolaget inte existera länge till... Mmm precis, då går det väl kanske inte att kräva för mycket..

2007-12-16 @ 00:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0