En typ lista

Hittade den här på kussens blogg...och hade lite tråkigt^^ Så...enjoy.

DU:

namn - Josefin
födelsedag - 22 januari
hemstad - Finspång :P
ögonfärg - Blå
hårfärg - Typ blond
längd - 169...cm
högerhänt/vänsterhänt - Högerhänt
värsta ovanor - Hm oj, den listan kan göras lång.. Dålig diciplin har jag ;O
stjärntecken - Vattuman
skostorlek - Ööh.. 37-39.. mina fötter är så breda, men hade dom varit smala hade det blivit 37 :P
är dina föräldrar skilda? Nopp, dom hade tänkt leva lyckliga i alla sina da'r
skor i dag - Snowjoggings xD
svagheter - Hm jaduu...den listan kan också göras lång...tyvärr.
självförtroende - Njae, det går väl upp och ner
rädslor - Ytligt sett så...spindlar ;S
det första du tänker på när du vaknar - Ingenting.. letar febrilt efter väckarklockan xD

ANTAL:
antal syskon - 3
antal djur - Inga!

FRAMTIDEN:
namn på barn - Ööh? Det beror på xD Man kan väl inte sätta namn på dom utan deras pappa? Men tycker Oliver är sjukt gulligt namn (:
vad vill du bli när du blir gammal - Äldre...
drömjobbet - Svårt det alltså! Det finns ju negativa saker med allt ;S

FAVORIT:
mat - Mammas potatismos med köttbullar och lingonsylt =9
sport - Enda sporten jag kollar är Fotbolls-VM och EM...lite OS.
djur - Giraffer (a) <3
glass - Carte d'or Dulche de leche (a) och italiensk glass
godis - CHOKLAD (a) <3 lysmilk
låt - Tycker jag alltid varit svårt.. Finns så många genrer, och det kommer nya hela tiden (låtar alltså) och det kan variera från dag till dag. Just nu har jag Alicia Keys låt No one på hjärnan :P
nummer - 13...nävars, men vet inte. Har inget
tuggummi - Extra white sweet mint (a) <3
helgdag - Lördag då...men under hela veckan så fredag
årstid - Vår säger jag då.. men har ju fler minnen till sommaren ;O
radiostation - Jadu...lyssnar nästan aldrig på radio now a days

HAR DU NÅNSIN:
varit kär - Hm...njae, inte riktigt på riktigt
ljugit om din ålder - Det tror jag väl inte
bråkat utan anledning - Det har säkert hänt
rymt hemifrån - Nopp
skolkat - Jag minns faktiskt inte!! På riktigt!
sovit utomhus - I tält ja...och det är ju utom huset så att säga. Men inte under bar himmel
gråtit i skolan - Det vet jag inte...
spytt i skolan - Nopp
velat bli modell - Näpp
gjort något dumt som du skrattar åt i dag - Inte vad jag kan komma på på rak arm...
sett en död människa - Nä ;S
druckit alkohol - Nä ;S
använt droger - Nä :O
ätit sushi - Huhää ;S
retats - Haha, lever man med min familj går det inte att undvika (a)

THIS OR THAT:
cider/öl - Cider då
pepsi/cola - Cola då
mc donalds/burger king - Ööh? Max!
choklad/vanilj - Päron (päron is the shit!)
jordgubbar/blåbär - Jordgubbar yo
kött/veg - Kött
tv/film - Tv.. Idol in my heart xD
gitarr/trummor - Hm.. beror på hur du menar. Gitarr är ju mest romantiskt och finast. Men trummar verkar roligare att spela xD
adidas/nike - Ööh? Fixerat?
kinesiskt/mexikanskt - Mammas xD
kakor/paj - Kakor (cookies =D)

KAN DU:
gå ner i spagat elller splitt? - Hahahaha x'D
skriva med båda händerna - Ja...men blir finast med vänster (a)
vissla - Jao..
blåsa en bubbla - Ja, brukade blåsa salivbubblor när jag va liten xD
ha dina ögon i kors - Tror det..

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
du nuddade - Det minns jag inte xD Mamma säkert
du pratade med - Hela familjen då
du msnade med - Haha, va så länge sen jag msnade ;O
du kramade - Det minns jag inte ;O
du skällde på - Vad tråkig jag är...men minns inte xD Jag kommer bli senil i förtid ;O

SENAST DU:
skrattade - Idag när jag kollade BSF xD
grät - Jadu...men inte idag iaf!
filmen du såg - Måste vara Eternal sunshine of a spotless mind. Men som sagt växlade jag mellan den och Faddergalan :P
tuggade tuggummi - Idag.. ELLER? ;O Jo, idag ;D
drog ett skämt - Det måste varit idag...eller åtminstone den här veckan!
sjöng en sång - Haha, jag och syrsssan driver med låten jul jul strålande jul xD Idag eller igår.

VAR ÄR DU:
vad ser man utanför ditt fönster - Hahaha ingenting, är kolsvart xD
lyssnar du på musik nu - Nää
vad har du på dig - Kläder! Mysbyxor, tröja, strumpor, trosor och BH xD
vad är det på din musmatta - Min mus^^ Men färgen på själva mattan är röd :P

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
druckit alkohol - Nopp!
rökt - Näpp!
snusat - Huhäää! ;S
shoppat - Ööh...shoppa låter såå fjortis (sorry) så använder inte det ordet xD
motionerat - Japp, det kan du hoppa upp och sätta dig på, och då får ju även du motion (;
solat - Hahaha, good luck (a)
slagit någon - Inga kommentarer ;O Nävars...men det tror jag väl inte ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0