Biltut

OMG! Nu har det varit en bil här utanför nånstans som tutat skitlänge! Åtminstone kändes det som att den höll på väldigt länge! ;O Ni vet, tjuvlarm eller vad det är xD När man råkar öppna bilen när den är låst. Vi råkar ut för det också, vår bil är lite knasig. Men den här började tjuta, så blev det tyst, så började det tjuta igen plötsligt...och så har det hållit på. Men nu är det tyst här iaf. Peppar peppar xD

Tror jag ska hjälpa mammsen med saffranslängder och lussebullar nu. Vet inte om hon börjat redan, jag får kolla ;O Hur som helst har vi inga russin, så det får jag väl fixa först då ;P

Mjölk har vi inte heller mycket av.. och ska jag göra kola får jag fixa grädde med..

Tastelines klassiska julrecept på lussebullar med kesella som får brödet att bli extra saftigt.
bild från tasteline.com



Tjobaaah!

Kommentarer
Postat av: Semlan

Visst är det? :P
Lånmgbens Galna Gäng hette det. Jag vet,det ägde :P Som sagt, allt var bättre på vår tid xD
-
Hehe precis :P
Ojdå.. Pepparkakor med dålig smak är kanske ingen höjdare.. :S ^^
Hahaha mysigt? Ja, så kan man ju också se på det :P Nej, men det är ganska kul faktiskt :P
-
Får du? Det får alldrig jag faktiskt...
Ja verkligen... Ja, det är nog också en orsak... Alltså, man måste ju ha gott om tid att städa, det är ju sjukt ju. Mysigt och komma till ett sketet plan liksom :S
Fast å andra sidan flyger man ju billigt så man kan kanske inte kräva så mycket..

2007-12-12 @ 17:39:03
Postat av: Malin

svar: Ja hon var jätteduktig =)
Japp verkligen, sjukt mycket folk och härlig stämmning. Jodå! Vi satt visserligen högst
upp på läktaren men vi såg jättebra därifrån =)
och sen precis framför så hängde det stora tv skärmar ochså =)

2007-12-12 @ 19:33:05
URL: http://purestdelight.blogg.se
Postat av: Malin

o tack föresten! :D

2007-12-12 @ 19:33:47
URL: http://purestdelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0