Barngeni

Har varit ganska tomt här senaste dagarna.. Som ni möjligtvis märkt :P Antigen är det för att det är helg och lov och allt. Hoppas det! Eller så är det för att jag börjat tröttna ;O Aaah, jag vill att det ska va kul igen...jättekul. Sådär så man kommer på massa bra och kul att skriva om hela tiden.

Suck!

Händer ingenting här nu för tiden ;S

Men! nu är det snart nytt år. Och vet inte riktigt än hur det blir med firande och grejjer imorrn...men förhoppningsvis blir det nåt kul påhitt. Har iaf massa (okej då, 4) filmer här som vi lånade från kussarna igår^^ Ifall man inte skulle ha nåt alls att göra då :P

Iaf... Har spelat Barngeni med mammsen och pappsen hela kvällen nu^^ Pappa vann alla gånger -.- Men det va kul ändå (a) Körde barnvarianten, för det andra är så tråkigt, man kan typ svaret på 1 av 20 frågor eller nåt xD Men nog fanns det kluriga frågor ändå. Det är från nån gång...början av 2000-talet...så det va typ Vem va programledare för Robinson 2001? Liksom skitlänge sen xD Men jag kunde svaret^^ (Anders Lundin) Tänk att första avsnittet va för 10 år sen. Sjukt va fort det går!

Hur som helst...nu ska jag sussa!



Go'natt! För sista gången i år^^ (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0