21/12

I fredags va jag som sagt i Nkpg.. Och sen dess har jag inte hunnit skrivit. Full rulle här alltsååå^^

Vi åkte dit allihopa, först in snabbt snabbt på Ica Maxi och snurra runt. Haha, tappade bort varandra helt alltså xD Men drömde mig bort bland alla badgrejjer. Sååå mysigt! (:
Sen till stationen för att hämta brorrssssan :P Och då gick jag till Linden och dom husen, medan dom andra åkte hem utan mig ;S Nävars, vi hade faktiskt bestämt det :P
Hittade sista julklappen, skönt det alltså! (: Hysssssh, hemligt! Men kan ju berätta för er att det va på Cubus.
Sen åkte jag upp för att kolla på Idolerna som skulle komma en timme senare nästan. Massa människor som samlats där redan.. men det va liksom jättekonstigt. Först trodde jag inte dom skulle sjunga alls...eftersom micken stog mellan...aa jättevårt att beskriva, men man fick liksom stå på sidan och allt va jättekonstigt. Och ingen fattar nånting nu xD (a) Men jag såg Marie iaf. Sen sa dom att resten av Idolerna kommer halv 7...jättesent ju -.- Plus att Amanda va sjuk så Mattias fick vicka för henne^^ Stackars liten :O Amanda alltså :P Nån infektion hade hon visst.
Så jag sket helt enkelt i det, och såg bio istället. För annars hade det ju blivit jättesent...om man gjort både och alltså. Och mitt biokort hade säkerligen gått ut annars. Men grejjen är att det va kul ändå...skitnöjd med kvällen blev jag! Trodde jag skulle ångra mig...men det gjorde jag minsann inte ;O Mamma vet vad hon pratar om! ;O (a)

Marie Picasso i Norrköping
bild från nt.se

Och Förtrollad va skitrolig om ni frågar mig xD Va bara 2 platser när jag kom dit. Tur jag kom in på den...annars hade det blivit sent. Men den va liksom helt klockren. Och nu retas jag och ska berätta om den för syrrssssan så blir hon skitsur^^ Mohahaha (a)

Sen gick jag runt lite, köpte lite godis (a) för att tiden skulle gå lite fortare (a) Liksom, vänta en timme på bussen, kul! :P Sen va det lite läskigt. Bussväntrummet va stängt, så gick in i stationen och väntade ett slag. Sen när jag går ut för att bussen skulle komma snart, så går jag förbi Andreas ;O Och han bah tittar på mig, och jag bah det är ju Andreas! Ni vet, lite sådär segt och förvirrat xD Så jag bah hej :O haha xD

Trevligt värre iaf^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0