Vad har jag gjort idag?

Ingenting har jag fått gjort idag :O Okej, jag har gjort lite på en uppgift..:S Får gå upp tidigt imorrn...8...som jag egentligen ska gå upp xD Ojoj! Men det är liksom inte kul att analysera hemsidor! Men nästa vecka ska jag lära mig html...på riktigt ;D Yeah (a)

Och på tal om det...så störande! Förut syndes min nya design bara på explorer...så jag va tvungen att kopiera och lägga in och hålla på...så nu ska den synnas på firefox också.. Heldumt! Så har det väl aldrig varit? :S Menmen..

Men lite "nytta" har jag allt gjort idag. Jag och mammsen va nere till banken och gojsade lite. Va skyldig henne massa pengar så jag la in på hennes konto, och sen skaffade vi internetbank till mig också. Och mamma gjorde också nytta...bara så ni vet xP Så nu är det gjort iaf!

Nämen oj va tiden går fort! :O Är väl bäst jag kryper till sängs snart...så jag orkar va riktigt produktiv imorrn ;D

Lyssnar på musik, yeah, blogmusik.se is the shit! <3 Fast nu har det ändrat namn :S

Go'natt, skumbanan!

free music

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0