TV

Varför ska det aldrig gå nåt bra på tv på sommaren? :S Nu är iaf hösten här...(okej då, men snart...dessutom känns det som höst iaf!) och alla bra program ;D Känns som att det va nåt jag skulle se redan ikväll...hmm :S och imorrn. Det va nog JESC och EDC :P Får se om jag orkar...sånt där håller ju på så himla länge med alla som ska redovisa sina röster :O Kan inte bara programledarna samla ihop allt och berätta? Hur som helst...tävlandena ser jag nog iaf.

Och på tisdag (bara fyra dagar kvar!!!) är det både Idol och House =D Så perfekt!! Fast då hinner jag ju iofs inte sitta och skriva här efter programmet :S För jag antar att House kommer mellan Idol och resultatet :P Men skit samma! xP

Sen så känns det som att det kommer massa fler roliga program också... Men minns inte :O OMG!! :O
Iaf...såg att Carina Berg hade svarat på tittarfrågor...tyckte den här va kul x'D


Elias: Har du gått och blivit mesig?
Carina: Käre Elias. Jag har alltid varit mesig.


Men nu ska jag gå! Bajbaj! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0