Tudiluu!

Ja, idag har då inte mycket blivit gjort! Får jobba som en tok imorrn...innan Anna kommer hem :O Aah, hur kommer det här sluta? :S Iaf...ska väl kanske berätta va jag gjort idag.

Först gick jag upp typ 9 eller nåt och skulle plugga...men blev inte så mycket med det xD Va så ofokuserad :O Inte bra! Sen lite innan 12 stack jag, mammsen och pappsen till Lkpg...dom skulle till tandläkaren xD Och medan dom va där gick jag lite på stan...eller aa, först på Duka (vill ha dom där suuuuperfiiiina svarta stora kopparna!!!) ett tag sådär...kunde ju inte köpa nåt glasigt...eller koppigt...med tanke på att det säkert skulle gå sönder :S Plus att jag typ aldrig använder koppar, bara till varm o'boj som man typ bara dricker på vintern -.- Men har kommit på att jag kan äta glass i =D Mihihi =D Sen gick jag till Cubus...och hittade tre linnen och en mjukiskjol som jag köpte =D Det är ganska läskigt...förut använde jag aldrig linnen eller kjolar, nu är det nästan det jag använder mest :O Okej, kanske inte riktigt...men minst lika ofta som tröja och byxor :O Appropå byxor behöver jag verkligen nya jeans...men dom som jag såg där va alldeles för tajta *dissa för tajta kläder* xP

Sen hade det helt plötsligt gått en timme, och mammsen och pappsen kom och tog över stället xP Så gick vi, och åkte till mormor och softade. Va där till 7, sen va vi tvugna att åka hem.

Men nä, nu är jag jättetrött och måste dusha och sova *gäspar*


Go'natt bananfluga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0